שאלות נפוצות

קניה בחנות

איך קונים בחנות?

ראיתם אלבום שאתם אוהבים? הוסיפו אותו לסל הקניות. תוכלו להמשיך לשוטט באתר ולהוסיף מוצרים בכל עת. כל עוד לא תשלימו את הרכישה, הם יישמרו לכם (אפילו אם תצאו מהאתר).

להשלמת הרכישה תתבקשו להזין את פרטיכם האישיים. אנא בדקו כי מילאתם את הפרטים במדויק, כדי למנוע טעויות במשלוח.

באפשרותכם לפתוח חשבון חדש בחנות, כדי שברכישות הבאות לא תצטרכו להזין את פרטיכם האישיים פעם נוספת. כל שיידרש לכם הם שם המשתמש והסיסמה שבחרתם.

יש לכם קוד קופון? רשמו אותו בשדה הקופון והפעילו אותו על ידי לחיצה על כפתור "הפעל קופון".

אחרי שתשלימו את הרכישה, תקבלו הודעה לדוא"ל האישי שלכם עם פרטי ההזמנה ואישור כי ההזמנה נקלטה.
עם איסוף ההזמנה שלכם על ידי דואר ישראל, יישלח אליכם דוא"ל נוסף עם מספר החבילה למעקב המשלוח.

זמינות מוצרים:
מלאי המוצרים בחנות מתעדכן כל העת. לצערנו, יתכנו מקרים בהם רכשתם מוצר בטרם התעדכן המלאי.
במקרה שרכשתם מוצר והוא אזל מהמלאי, נודיע לכם מיידית. במקרה זה תוכלו לבחור האם להמתין עד לחזרת המוצר למלאי, לבחור מוצר אחר באותו מחיר או לקבל החזר מלא עבור אותו מוצר.

חיפשתי אלבום ולא מצאתי, מה עושים?

בחנות מוצג הקטלוג הישראלי והבינלאומי העשיר של הליקון מיוזיק מכל התקופות. הקטלוג מתעדכן תדיר וכותרים חדשים מתווספים לחנות מדי חודש.

אם לא מצאתם אמן/אלבום מסוים, יכולות להיות לכך מספר סיבות:

  • האמן לא מיוצג ע"י הליקון מיוזיק
  • האלבום לא קיים במלאי
  • האלבום לא מודפס יותר

בכל שאלה, ניתן לפנות אלינו ואנו נענה במהרה.

האם הפרטים האישיים שלי מאובטחים?

האתר מאובטח בטכנולוגיית SSL 256 BIT של חברת GeoTrust העולמית, המעניקה אבטחת מידע באתרי קניות באינטרנט.
סליקת כרטיסי האשראי מתבצעת על ידי חברת טרנזילה המאובטחת ברמה הגבוהה ביותר לפי תקן PCI Level 1.
למשלמים באמצעות חשבון Paypal, הסליקה מתבצעת באתר Paypal העולמי בצורה מאובטחת.

אני לא בטוח שההזמנה שלי נקלטה. מה עושים?

אם משהו השתבש בעת הרכישה ואתם לא בטוחים שהיא הושלמה כראוי, צרו איתנו קשר ואנחנו נדאג לעזור לכם.

שכחתי את הסיסמה או את שם המשתמש שלי

אם יצרתם חשבון בחנות, כפתור "שכחתי סיסמה" נועד במיוחד עבורכם. במידה ששם המשתמש הוא שנשכח, תוכלו ליצור קשר עם שירות הלקוחות של החנות.

תשלום

האם ניתן לבצע הזמנה טלפונית?

ניתן לבצע הזמנה טלפונית באמצעות כרטיס אשראי: ויזה כאל, לאומי קארד, ישראכרט ומסטרקארד בלבד.
להזמנה טלפונית התקשרו: 03-6535353, שלוחה 1177
שעות פעילות: ימים א-ה בין השעות 10:00-17:00

באילו אמצעי תשלום ניתן לבצע רכישה?

בחנות הליקון ניתן לשלם בשתי דרכים:

  באמצעות כרטיס אשראי: ויזה כאל, לאומי קארד, ישראכרט ומסטרקארד בלבד.

  באמצעות חשבון ה-PayPal שלכם.

מדוע כדאי לי להשתמש ב-PayPal‏?

PayPal היא הדרך המהירה והבטוחה יותר לשלם ולקבל תשלום ברשת, מבלי לחשוף את פרטי כרטיס האשראי שלך.

עם PayPal תוכלו:

  • לקנות ביותר ממיליון אתרי סחר.
  • לשלם באינטרנט מיתרת חשבון ה-PayPal, מכרטיס האשראי, או מחשבון בנק בארה"ב.
  • לבצע תשלום במהירות, מבלי להזין את הפרטים של הכרטיס שלך ואת הכתובת למשלוח.
  • לקבל תשלום על הפריטים שאתה מוכרים ב-eBay, באתר שלכם, באתרי מכירה שיתופיים, או בפורומים.
  • לתרום לעמותות לפי העדפתכם.
  • להשתמש בכרטיס האשראי שלכם ולצבור נקודות זכות בחברת האשראי.

ב-PayPal, אבטחת החשבון שלכם נמצאת בראש סדר העדיפויות. PayPal משתמשת באמצעים הטכנולוגיים המתקדמים ביותר למניעת הונאה, ובכך מבטיחה הגנה מלאה מפני ביצוע תשלום בלתי מורשה מהחשבון שלכם.

לפתיחת חשבון PayPal לחצו כאן.

משלוחים

מהן אפשרויות המשלוח?

דואר רשום:

  • הזמנות דואר רשום נאספות מאיתנו פעם בשבוע, בימי רביעי בלבד.
  • זמני הגעה: 7-4 ימי עסקים.
  • עם איסוף המשלוח ע"י הדואר, יישלח אימייל ללקוח עם מספר המעקב
  • עלות השירות ₪20

 

דואר שליחים:

  • הזמנות דואר שליחים נאספות מאיתנו בימים א-ה.
  • זמני הגעה: עד 2 ימי עסקים מיום האיסוף.
  • עם איסוף המשלוח ע"י הדואר, יישלח אימייל ללקוח עם מספר המעקב
  • עלות השירות ₪39.90
  • *באזורים שמחוץ ליישובים עירוניים (דואר נע/מושבים/קיבוצים/מועצות מקומיות), השליח מביא את הדואר רק עד מרכז החלוקה של היישוב, וזה אחראי ליידע את הלקוח הסופי על הגעת הדואר ליישוב, או להעביר לו את דבר הדואר באופן עצמאי (כל יישוב וצורת חלוקת הדואר שלו). זמן ההגעה המשוער ליישובים אלה הוא עד 4 ימים.

 

איסוף עצמי:
האיסוף יתבצע ממשרדי הליקון, רח' המרכבה 7, איזור התעשיה חולון, בימים א-ה, בשעות 09:00-18:00.
הזמנה תימסר רק עם הצגת חשבונית רכישה ותעודת זהות של בעל ההזמנה.

כל רכישה מעל ₪200 תקנה לכם משלוח חינם בדואר רשום.

אתם עושים משלוחים לכל הארץ? ובעולם?

בוודאי. אנחנו מגיעים לכל מקום בישראל אליו מגיע דואר ישראל.
יעדי המשלוחים לחו"ל כוללים מבחר ארצות ברחבי העולם; את הרשימה המלאה ניתן לראות בעמוד הרכישה.

תקליט הוא מוצר עדין, הוא לא ייפגם במשלוח?

כל תקליט נארז בקפידה רבה באריזה ייחודית עבור תקליטים, המונעת שברים, קיפולים בצידי העטיפה או שריטות.
אם עדיין הגיע אליכם תקליט פגום, נחליף אותו מיידית בפריט זהה.

מדיניות החזרים וביטולים

אפשר להחזיר מוצר או לבטל הזמנה אחרי הרכישה?
  • ביטול הזמנה אפשרי תוך 24 שעות ממועד ביצוע ההזמנה. במקרה זה צרו איתנו קשר, ואנחנו נזכה אתכם במלוא סכום ההזמנה, מבלי שתחויבו בדמי ביטול. הזיכוי הכספי יועבר לחשבונכם בהתאם ללוחות הזמנים והנהלים של חברת האשראי הרלוונטית או של שירות PayPal.
  • החזרת פריט אחד, או יותר, אפשרית כל עוד הוא סגור באריזתו המקורית ולא נעשה בו כל שימוש, וזאת תוך 14 ימים מיום קבלת ההזמנה, בצמוד לשליחת חשבונית הרכישה המקורית. פשוט שלחו את המוצרים ואת החשבונית אל הכתובת הבאה: הליקון מיוזיק – אתר חנות הליקון, המרכבה 7, א.ת. חולון, 5885107. הקפידו לציין את פרטיכם האישיים, כדי שנוכל לזכות אתכם (לא כולל דמי משלוח, שיחולו עליכם).
  • חשוב לזכור שעל פי חוק – מוצר שייפתח, לא יוחלף.
המוצר שקיבלתי פגום. מה עושים?

המוצרים יוצאים מהמחסנים שלנו אחרי שעברו בקרת איכות קפדנית. אם חלילה קיבלתם מוצר פגום, אנא צרו איתנו קשר.

במקרה בו מצבם של המוצרים השתנה לרעה בזמן שהיו ברשותכם, הליקון לא תישא באחריות על כך. אולם אם יוכח שהמוצר יצא ממחסנינו פגום, נבקשכם להחזיר אותו אלינו, בצירוף חשבונית מקורית, ונשלח לכם (על חשבוננו) פריט זהה חדש.

מועדון הליקון מיוזיק

מדוע כדאי להצטרף למועדון?

בהצטרפות למועדון הליקון מיוזיק תוכלו ליהנות מהטבות ייחודיות על כל החנות!

  • הנחה של 7% – 25% על כל החנות בכל רכישה
  • בלעדי לחברי מועדון – "המציאון": הנחות ענק של עד 50% על מבחר אלבומים
  • רכישה מוקדמת של אלבומים חדשים במחיר מיוחד
  • היו הראשונים לשמוע על אלבומים חדשים, לפני שהם מגיעים לחנויות!
איך מצטרפים?

להצטרפות למועדון, לחצו כאן.
שימו לב: תהליך ההרשמה מתבצע כ”רכישת חברות מועדון”.
ההצטרפות בחינם. בשום שלב לא תתבקשו להזין פרטי תשלום.
*על מנת לקבל הנחת מועדון, יש לבצע הרשמה ורק אז לבצע הזמנת מוצרים.

איך מקבלים את הנחת המועדון?

עם הצטרפותכם למועדון, מחירי האלבומים בהנחת מועדון יופיעו בצבע אדום.
ניתן להתחבר למועדון בכל עת בחנות הליקון בצד שמאל של כל עמוד, תחת “כניסת חברי מועדון”, עם שם המשתמש והסיסמה שבחרתם בתהליך ההרשמה למועדון. בנוסף, ניתן להתחבר מהתפריט הראשי, תחת “המועדון שלי –> כניסה.

סל קניות0
אין מוצרים בסל הקניות!
המשיכו ברכישה
0